Hallå där

Jag har nu bestämt mig för att skapa en blogg där jag skriver lite om mina tankar angående... ja, det mesta som pågår i mitt liv och runt om mig just nu.

Egentligen är jag väl ingen "blogg-människa" men det slog mig idag att jag alltid tyckt att det är skönt att skriva av mig lite när tankar kommer upp i mitt huvud, innan har jag gjort detta i en bok, inte som en dagbok, utan jag har mest bara plockat fram den när det har varit någon speciell tanke som har slagit mig, det kan vara dom mest töntiga tankarna egentligen, men... det är väl fler än jag som har dom, eller? Okej, jag ska komma till saken. Jag tänkte iallafall att om jag skriver dom i en blogg istället så kan ju andra läsa om dom och kanske också tänka på det, för det kan faktiskt vara saker som har värde. Mitt liv har varit ganska komplicerat överhuvudtaget, jag tänker inte gå in på detaljer nu, för då skulle ni få läsa i all evighet. Hehe. Men ja, tänkte skriva om lite olika saker som jag tror är tänkvärt för de flesta tonåringar idag, kanske i första hand tjejer, men vad vet jag? Killar kanske också har nytta av att läsa detta, och kanske förstår hur tjejer tänker mer.

Jag kan ju börja med att berätta lite om mig själv då, men jag säger inte så mycket eftersom att jag föredrar att vara anonym, after all :P Jag är iallafall en tjej på 15 år, har alltid gillat att skriva o så. Jag går i skolan (no shit), har precis börjat 9an och jaa. Jag tänker som sagt väldigt mycket. De va väl typ de jag ville säga än så länge, ni lär ju få reda på mer sen om ni nu tycker att min blogg är intressant :P Om inte annat kan ni väl besöka lite iallafall så att folk tror att jag är populär (A) skämt åsido, men ja. Första "riktiga" inlägget kommer förmodligen snart. :)

    Kommentarer
    Me

Hej hej... Haha verkar lite lika... Tänker också en massa på olika saker m.m. Verkar vara vanligt?!...

2008-08-31 @ 18:49:14
URL: http://feykir.blogg.se/

Skriv vad du tycker!

Vad heter du?:
Stammis?

Din mailadress?: (Kan bara jag se)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0